Giriş Yapın

Facebook ile Bağlan Sizin adınıza paylaşım ve izinsiz gönderim yapmıyoruz.
HİPP çocukların hayallerine ortak oluyor, sağlıktan spora, sanattan eğitime her alanda onları destekliyor
HİPP çocukların hayallerine ortak oluyor, sağlıktan spora, sanattan eğitime her alanda onları destekliyor
Hero Baby Organik Kavanoz Mama Serisini Büyütüyor
Hero Baby Organik Kavanoz Mama Serisini Büyütüyor

Bebivita'nın Yeni Kavanoz Mamalarını Denediniz Mİ?

Bebivita'nın Yeni Kavanoz Mamalarını Denediniz Mİ?

Türkiye pazarında kısa bir süredir yer almalarına rağmen, bebek beslenmesinde anne babaların en güvendiği markalar arasına giren Bebivita, bebeklerin tadına doyamadıkları lezzetler sunmaya devam ediyor.  Bebivita Pazarlama Müdürü Emine Arslan’dan marka hakkında bilgiler aldık.

Bebivita yeni kavanoz mamalarını Türk anne babalarla buluşturdu. Türkiye de kavanoz mamalarınızın hangi çeşitleri bulunuyor?

Şeker ve tuz içermeyen meyve ve sebze püresi ile geleneksel damak tadında sütlaç bu ay bebek ve küçük çocukların tüketimi için raflarda yerini almıştır. Özellikle tek çeşit meyveden oluşan ve alerji riski yüksek grupta bile kullanılan elma püresi, karışık sebze ve sütlaç 125 gr’lık cam ambalajda satışa sunulmuştur.

Bebivita  markasının başlangıç hikayesini sizden tekrar dinlesek…

Tüm anneler bebekleri ve küçük çocukları için ekonomik geliri ne olursa olsun en iyisini ister. Dünya’da 25 üretim tesisi ile aynı anda birçok ülkeye hizmet vermenin, Avrupa’nın en büyük akredite laboratuvarlarından birine sahip olmanın avantajlarını kullanan HİPP markası, bebek beslenmesindeki yılların deneyimini 1994 yılında Bebivita markasını kurarak taçlandırdı. Bebivita genç, dinamik , AB yasalarına göre üretimi ile annelerin ihtiyaç duyduğu temel ve ek destekleri marka çatısı altında toplamaktadır. 1994’ten günümüzde Dünya’da 22 ülkede anne ve babalar ile buluşmaktadır. 

Bebivita markasının en önemli özeliği nedir?

Bebivita’nın bebeğinizin doktor tavsiyesi ile kullandığı devam sütlerinden, sütlü- tahıllı kaşık mamalarına ve yine ek gıda olarak kullanılan meyve, sebze ve sütlaç gibi kavanoz mamalarına uzanan geniş bir ürün gamı bulunmaktadır. Bebivita mamaları yüksek Alman teknolojisi ile üretilmektedir, ürünler AB yasaları ile birleşip, kanunun zorunlu kıldığı tüm kontrollerden sıkı bir şekilde geçerek tüketiciye kolay ulaşılır. Gerekli tüm içeriklerin sağlandığı dinamik bir markadır.
Türkiye’de hangi ürünleriniz satışta ve önümüzdeki yıllarda ürün gamında artışlar olacak mı?
2017 sonunda Türkiye pazarı Bebivita ürünleri ile buluştu. Ürün gamımız; bebek ve devam sütleri, tahıllı, meyveli ve sütlü kaşık mamaları ve bu ay pazara giren 3 çeşit kavanoz ek gıdalardan oluşmaktadır. Önümüzdeki dönemlerde özellikle ek gıda ve çocuk ürünlerinde pazardaki ihtiyaçlara ve yeni trendlere göre ürün çeşidi artacaktır. Bebivita toplamda 240 çeşit ürün gamından oluşmaktadır.  Tüm satış yapılan ülkelerde aynı reçeteler ilgili ülkenin dil seçeneğine ve yasalarına uygun olarak etiketlenmektedir. Satış yapılan 22 ülkede gün geçtikçe yeni çeşitler ile ürün gamı zenginleşmektedir.                                                                                    

En çok tercih edilen ek gıda ürünleri nelerdir?

Anneler ek gıdaya başladıktan sonra kahvaltı ve ara öğün tercihlerini zenginleştirmek istemektedir. Bu sebeple ürün çeşitliliği de çok önemlidir. En çok sevilen karışık mamamız kırmızı meyveli sütlü ek gıdamız ve sütlü bisküvili ek gıdamızdır.  Aslında tüm ek gıdalar tercih edilmekle birlikte bu iki ürün annelerin yol arkadaşı durumunda diyebiliriz.
 

İlginizi Çekebileceğini Düşündüğümüz Diğer Haberler
FACEBOOK YORUMLARI
ANNEBEBEK ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorumları görebilmek, soru, görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşmak için facebook hesabınız ile giriş yapmalısınız.

Facebook’ta adınıza gönderim yapmadığınızı bilmenizi isteriz..