Giriş Yapın

Facebook ile Bağlan Sizin adınıza paylaşım ve izinsiz gönderim yapmıyoruz.
Bebeğinizin Hassas Cildi İçin En Uygun Seçim
Bebeğinizin Hassas Cildi İçin En Uygun Seçim
Cildinizi ve Doğayı HİPP Babysanft Güneş Ürünleri İle Koruyun
Cildinizi ve Doğayı HİPP Babysanft Güneş Ürünleri İle Koruyun

HİPP Bebekler İçin Sağlıklı ve Doğal İçerikleri Sunuyor

HİPP Bebekler İçin Sağlıklı ve Doğal İçerikleri Sunuyor

Bebekler için ek gıda, kavanoz maması ya da organik bebek beslenmesi denilince ilk akla gelen markalardan olan HİPP, Türkiye’de her yıl anne babalar tarafından daha fazla tercih ediliyor.  HİPP Pazarlama Müdürü Sayime Emine Arslan , HİPP’in bebek beslenmesine yaklaşımı ve hedefleri hakkında bilgiler veriyor.

HİPP markasının hikayesi nedir?

HİPP markası 1899 yılında ilk olarak ailede yetersiz beslenen bebeklere mama hazırlayarak marka öyküsüne başlamıştır. 1901 de küçük çaplı ilk üretimi yapmış, 1932 de fabrikasyon üretime geçmiştir. Aile yatırımlarının tamamını 1950 de organik tarıma çevirmiştir. 1956 yılında Dünya’nın o dönemde organik sayılan ilk organik bebek gıdasını HİPP üretmiştir. 1956 yılından günümüze kadar geçen 67 yılda da Dünya ‘nın en büyük ham madde işleyicisi ünvanını devam ettirmiştir. Marka 0-3 yaş bebek ve küçük çocuklara uygun organik gıda ve kozmetik ürünler üretir.

HiPP markasını birkaç kelimeyle nasıl tanımlar mısınız?

Yaşamdaki en değerli varlıklarımız bebeklerimiz için yaşanabilir bir Dünya bırakma vizyonu ile çalışan ; yüksek kaliteli, bilimsel verileri yakından takip eden , inovatif , bebek ve çocukların sağlığını gözeten, ailelerin güvenini çalışma modelinde en üst sıraya oturtmuş bir markadır.

Üretimler nerede yapılıyor?

Her kategori ayrı bir fabrikada üretiliyor. Toplamda 25 farklı üretim tesisi var. Almanya, Avusturya, Macaristan, Hırvatistan, Rusya, Polonya , İtalya ‘da üretimlerimiz yapılıyor.

Hedef kitleniz nedir?

0-3 yaş bebek /küçük çocuğu olan ya da çocuk sahip olmayı bekleyen anne adayları bizim hedef kitlemiz. Bilimsel gelişmeleri takip eden ve önem veren, organik ürün tüketmek isteyen, yüksek kaliteli ürün kullanmak isteyen, inovatif ürün arayışı olan ve bebeğinin ihtiyacı olan gıdayı ve kozmetiği aynı markada bulmak isteyen tüm aileler bizim müşteri kitlemiz. Bir yandan da organik tüketmenin bilincinde olup, şeker ilavesiz ve tuz ilavesiz beslenme şekline önem veren çocuk ruhlu yetişkinler de müşteri kitlemiz olabilir.

Piyasaya yeni çıkacak ürünleriniz var mı?

Bu yıl mevcut Organik Combiotic süt formüllerimizin içeriği yenilendi. Dünya ‘nın metafolin içerikli ilk organik süt formülünün relansmanını yılın ilk çeyreğinde yaptık. Yine bu yıl güneş ürünleri serimizin ambalajlarını yeniledik. Güneş ürünlerimiz artık mercan dostu logosu da içeriyor. İçeriklerinde mikroplastik yok , böylelikle deniz sularını kirletmiyoruz ve deniz canlılarına zarar vermiyoruz. 

Türkiye bebek ve çocuk ürünleri sektörü konusunda nasıl bir potansiyel taşıyor?

Kesinlikle doğum sayısına baktığımız zaman potansiyelinin altında. Fakat çalışan anne sayısının artması ve özellikle içerik olarak tamamlayıcı besinlerin tüketiminin bilincinde olan aileler çoğaldıkça Avrupa’daki örnek pazarlar gibi Pazar olumlu yönde ivme gösterecektir. Örneğin bebek 1 yaşından sonra sizinle sofraya otursa bile öğün aralarında kullanmanız gereken atıştırmalıkları mutlaka 1-3 yaş kategorisine özel yasalara göre üretilmiş olmalıdır. Bu farkındalık yükseldikçe ürün kullanımları da değişecektir. Birçok aile küçük çocukları için yetişkin ürüni alıp tükettirmektedir. Bu da çocukların kontrolsüz şeker , tuz gibi içerikleri tüketmesi demektir.

Diğer bebek markalarıyla kıyaslandığında sizde öne çıkan özellikler neler? Onlardan hangi yönlerle ayrılıyorsunuz?

Yasaların izin verdiği ve ham madde olarak tedarik edilen her ürün organik olarak üretilir. HiPP olarak tüm kategorilerdeki ürünlerimiz organiktir. Beslenme dışında ürünlerin ambalaj dizaynları çocukların motor becerilerini geliştirmek üzere tasarlanmıştır. Yaşanabilir bir dünya için tüm üretim tesisleri iklim nötr ‘dür. Ambalaj materyali olarak da maksimum seviyede geri dönüştürülebilir ambalajlar kullanılmaktadır.

Stratejiniz nedir?

0-3 yaş bebek beslenmesi ve bakımında ilk akla gelen marka kimliğini koruyarak ;hedef kitlemizin güvenine sadık kalarak tüm ihtiyaçlarının markamızda karşılanması sağlamak.

Gelecek planlarınızdan bahseder misiniz?

Ticari operasyonumuzdan bağımsız olarak çocuklarımıza yaşanabilir bir dünya bırakmak için her yıl çok daha özenli ve farkındalığı yüksek projeleri takip ediyoruz. Nesillerin sağlıklı beslenmesi için harcadığımız para ve enerjiyi aynı özveri ile spor ve sanatla da taçlandırıyoruz. Bu anlamda bir arada çalışacağımız tüm işbirlikleri de çok kıymetli.

 

İlginizi Çekebileceğini Düşündüğümüz Diğer Haberler
FACEBOOK YORUMLARI
ANNEBEBEK ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorumları görebilmek, soru, görüş ve önerilerinizi bizimle paylaşmak için facebook hesabınız ile giriş yapmalısınız.

Facebook’ta adınıza gönderim yapmadığınızı bilmenizi isteriz..